Tuesday, April 6, 2010

MAKAN MALAM BERSAMA ARILL (PESERTA IDOLA KECIL 2)....

Assalam kepada semua.... Pada hujung minggu yang lepas... Saya bertemu dengan peserta idola kecil 2 iaitu Arill.... saya menjemput Arill ke rumah nenek saya di Kuala Selangor..Bestt.. .saya juga sempat la kan begurau dengan Arill.. Arill seorang yang peramah, suka bergurau... Yang paling best ye.. saya makan malam dengan Arill, Ammar Dan Bonzer ..Makan nasi Anbang dan nasi Berayni... Lepas makan, kitaorang sempat berbincang tentang arill fc.. Selain pandai nyanyi arill juga pandai buat magik.. Kalau nak chat dengan arill idola kecil 2...layari lah laman ning arill.. http://arillspirit.ning.com. 


Jom layan foto nie dulu..

Lepas makan...jadi ular sawa la...huhuhu 

 Blogger tengah telefon member...banyak ye makanan...

No comments:

Post a Comment